søndag den 3. maj 2009

Tillbaka i Hyttan

Fan vad konstigt det känns att vara tillbaka i Grythyttan! Har inte bestämt mig än om det känns bra eller dåligt.

Resan hit gick i alla fall smärtfritt kan man väl säga. Skulle svänga in till det asdåliga Coop i Öret men det var fullt med bilar och jag kunde inte svänga in. Det enda som skulle inhandlas var fil och det kunde man juh ändå handla på Statoil i Hyttan. Väl inne på statoil fanns inte fil eller mjölk för den delen. Så då blir det att gå upp och handla det imorn istället. Operation "gå ned fyra kilo" har på börjats, får se hur det går. =/

Nä nu ska jag hänga upp min tvätt och sedan försöka planera veckan lite. Mål 1 är att byta bilens däck, japp jag körde olagligt hit upp med vinterdäck, ajabaja. Annars blir det att ta med sig vinterdäcken och fixa det i Linkan istället.

Hej svejs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar