torsdag den 10. december 2009

Sjunger på sista versen....

På fredag avslutas denna hösttermin, i alla fall för mig! Otroligt skönt men samtidigt vad ska jag göra?! Men som vanligt finns det alltid skolgrejer som kan göras, min nästa kurs är juh trots att min C-uppsats och man kan juh alltid läsa in sig på det ämne man ska skriva om. Frågan är bara om vad. Något historiskt mat eller dryckesperspektiv har jag fått för mig att jag vill skriva om. Men man är juh två i processen så det är juh inte bara mina ideér som räknas.

Vad har hänt annars, nu när det var ett tag sen jag skrev. Vinterfesten har hänt. Ettorna detta år gjorde ett otroligt bra jobb och jag hade skitkul under hela kvällen, trots att jag mestadels sprang omkring och minns inte ett dugg om vad jag och mina bordskompanjoner pratade om (de sprang också omkring en del, en av dom strippade på scenen!), trots att jag halkade vid champagnebaren, trots att jag gick hem alldeles för tidigt!!!. Men som sagt, den var skitbra fest!

Annars har det inte hänt så värst mycket, har varit effektiv och jobbat klart och gör som sagt mitt sista för terminen. Har anmält mig till VT2010 kurser. Ska läsa examensarbetet, molekylär gastronomi samt en dryckes kurs på distans, den sistnämnda ser jag mest fram emot faktiskt.

Jag och mina roomies kommer få en ny roomie, Mimi, tjiho! Mimi och Nimmi 4- ever som sagt.

Kan inte fatta att tiden i hyttan går mot sitt slut- vill inte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar