torsdag den 7. januar 2010

Dålig flickvän

Jag är en dålig flickvän. Min pojkvän fyllde år den 27:e oktober, japp ett bra tag sen alltså. Och vad fick av mig- ett kort föreställande Grythyttans kyrka och inget mer. Jag hade tänkt att ge han något mer såklart men pga av skolan och min jävla fittekonmi just nu så har det inte blivit av. Men nu när jag satt och kollade på mina matbloggar så vet jag vad jag ska överraska honom med på sönda, hans lediga dag och min "sista" dag innan hemfärd till hyttan- jag ska göra egna hamburgerbröd (något ska väl jästen användas till), göra baconhamburgare och dressing, köpa pommes och folköl. Njae, inte det bästa men det är något för att kompensera att jag inte köpt något till han. Eventuellt ska han även få, fast lite senare, baconaise, majo smaksatt med bacon och baconpopcorn. En hit tror ja, åtminstone hos pojken min ;)

Annars så är det som vanligt kallt men inte alls lika kallt som det var igår! Idag är det bara 8- 10 minus ute. Och jag sitter i soffan och väntar på att klockan ska bli runt elvatiden så jag får hämta Petter från jobbet. Lovade honom det eftersom han var så snäll att bjuda på dyr lunch idag ( 95 kr) på collegium, en okej lunch men inte det godaste de åstadkommit, dock så är de det bästa lunchstället vi har här i Linkan, ja om man inte räknar till Stures men det finns juh tråkigt nog inte längre. Minns fortfarande det otroligt goda och möra viltkalopsen jag åt där för si så där 3 år sedan lr nåt. Ahhh....

Funderar på att ladda hem någon film men jag har juh filmer på lur men men jag får se.

Nimmi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar