onsdag den 6. januar 2010

Kallt

Det är kallt, mycket kallt, i hela Sverige tydigen. Jag är väl den lyckliga få som befinner mig där det för tillfället är enbart - 15 grader, min kompis hade 10 minus mer så jag ska nog inte klaga. Men som sagt, det är kallt. Sitter där jag brukar göra när Petter jobbar, i soffan, under en filt och kollar då och då ut genom fönstret. Det snöar,små men många flingor yr genom den kalla jävla luften.

Hade faktiskt tänkt ge mig ut på en liten minitripp med bilen, handla lite onödigheter så som godis som jag mycket väl vet att jag kommer bli grymt sugen på efter jag ätit lunch/middag vid sjusnåret. Konstigt det där, när jag befinner mig i Grythyttan så blir jag vädigt sällan sugen på godis, kanske köper en och annan klubba och en liten godispåse högst en gång i månaden men när är här i stora staden, ja då slinker det ned en liten bit godis varje dag. Igårkväll slank det ned två ischoklad och en pepparkaka, inte för att det är gott men bara för att...

Började kolla på dokumentären "De kallar oss Mods", den verkar bra och det hör väl till någon dokumentär som man bör ha sett men fan vad deprimerad man blev av Kenta och Stoffe och dera misär till liv de lever. Men när ska väl se klart och sedan får jag se om jag ger mig ut på godi
sjakt, troligtvis! För jag är jäkligt godissugen!

Eller ska man ta sig av naturens egna godis, ett päron???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar