fredag den 6. november 2009

Så jävla HELG!

HEEEEELG! Två kurser, 1 tenta, ett hantverksprov och en redovisning- Done! Och förhoppningsvis minst godkända. Jag är nöjd över mig själv i denna stund. Damn, denna helg ska bli så jädra skön! Lite vin, lite goda vänner, lite dans, lite myyys. Najs!

Tentan idag: Gick över förväntan bra, okej lite svårigheter med två drinkrecept och lite whiskeyfrågor men annars kändes det helt okej!

Efter tentan fixa jag lite med den kursen jag eventuellt ska gå, kinesik matkonst, känns inte helt fel. Kulatt gå in i köket igen, okej det hade kanske varit lite roligare att vara med sin klass men man kan juh inte få allt. Iaf, tack vår helt underbara studievägledare Dennis som har fixat och trixat så jag kan ta ut poängen som en egen liten kurs. Den börjar måndag.

Väl hemma, ringde jag Emelia, åkte den obligatoriska Hälleforsrundan, vilket innebär, Ica och Systemet. Även en sväng till Äggaboden och köpte ett paket ägg.

Har kollat på serier och ska nu ta tag i att laga mat, köttefärssås och spaghetti samt en sallad med babyspenat och mozarella. Ska även prova Emelias tips på att ha i vitt vin i köttfärssåsen, brukar vanligtvis köra på rött.

Hej svejs, ha en najs helg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar