tirsdag den 3. november 2009

I sängen

Japp ligger i sängen, har på Hells Kitchen som verkligen är asdåligt! Pustar ut en aning, hade hantverksprov idag och det välan bra, jo det bra. Men än är det inte slut. Imorn ska ett PM redovisas och på fredag ska det skrivar tenta klockan åtta på morgonen. AHHH!!!!!

Men sen är jag klar men jag tror nog att jag ska försöka hoppa på någon kurs på distans eller nåt. Något måste jag juh ha att göra fram till januari. Kan juh inte enbart sitta och vänta på vinterfestinbjudan och vinterfesten, eller????

Så imorn, då det vanligtvis brukar bli utgång får bli ingång. Får får får inte gå ut. Måste måste måste plugga in och även läsa på de förbannade drinkarna.... igen.

Men till helgen planeras det att dricka amaronne vin eller köpa något nytt vin, göra sin fläskstek med potäter, sås och min efterlängtande brysselkål, mmmm brysselkål. Looooove it!

Börjar bli lite småtrött men har bestämt att jag se ett avsnitt av Gossip innan läggdags, somnade juh redan klockan tio igår eller nåt så lite längre än så måste jag hålla mig vaken.

Tjing!

Imorn, ska det göras raggmunk, med stekt fläsk och linsylt och ett glas mjölk tror jag. Goooott!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar