søndag den 22. november 2009

Woho!

Haft en toppendag än så länge, så skönt med söndag!! Är i Linköping nu och idag har det shoppats kläder, eller jag har ÄNTLIGEN (som Fylking skulle ha ropat) hittad THE klänning för vinterfesten. Jag är sjukt nöjd, hittade även assnygga underkäder till och med. Outfiten är inte riktigt klar än men slutresultatet kommer bli bra tror jag. Klänningen kan beskrivas som sex and the city möter Moulin Rouge . Och då kan det inte gå fel känns det som!
Nu är det bara lite accsessoarer som fattas och bestämma vilka skor man ska ha kvällen till ära. Det kan bli högklackat men som snabbt säkerligen kommer åka av, för hey jag är vinglig på klackar utan rusdryck i mig och med rusdryck, ja då kan allt hända, bruten fot lr nåt.

Nu sitter jag i Petters soffa, har på SF filmchanel och kollar på SOS segel...., har uppe mitt PM i kinesiska måltiden och trivs och myser. Petter är i köket och håller på med vad han kallar köttbullar i maffiagryta, typ köttbullar i tomatsås fast med annat smått och gott i! Serveras med pasta. Ska bli underbart gott!

Hoppas ni har det bra! tjing!



1 kommentar:

  1. skönt att du hittade klänningen!! Så du är i Linkan en sväng, hur länge blir du kvar?

    SvarSlet