fredag den 3. april 2009

Åh!

Idag har jag shoppat lite på stan fast på myrorna och likasinnande affärer, så sååå himla dyrt blev det inte.
På myrorna inhandlades en flanellskjorta. Denna skjorta ska bäras på NH:s temakväll 90-tal. kommer ni inte ihåg att man bar en flanell skjorta, gärna med lite uppkavlade ärmar, en långärmad tröja och en topp över denna så att ärmarna syntes. Det ansågs jävligt tufft, i alla fall på Hultdalsskolan i Åby cirkus -97 eller -98. Det kommer jag ha på mig, "önskar" bara att jag hade ett sådant där halsband som antingen var ett svart tunt läderband med sitt namn i silverbokstäver eller ett läderband som pryddes av en färglad plastnapp, en FÄRGGLAD PLASTNAPP, WTF!!!
Kul ska det bli imornkväll, först dålig middag, serveras av NH och deras dåliga servitörer/triser med H och sedan skaka lite på rumpan till goa låter som Sing hallelulja eller Set the world on fire, lite spicegirls kanske med! Viva forever!

Åter till min Myrdag- handlade även tre böcker, en som P ska få när vi firar 1, 5 år, som jag upptäckte var lite rasistisk (humm?) och två böcker inom matområdet. En bakbok med goda råd till husmodern från 1934 tror jag och systemets vinkartbok från -89, grrymt!

Sedan bar det av till den lilla secondhand affären och mina min nya favvoaffär tror jag, Misoui eller något sådant heter den. Den hade väldigt fina klänningar som jag tror kommer inhandlas om de finns kvar vid nästa CSN-pengar.

Sist på min secondhandresa var röda korset och där hittade jag till fyndpriset 1 kr en John Steinbeck bok som jag inte har inte min bokhylla. 1 kr!!!!

Japp jag är nöjd över mina köp kan jag juh lugnt säga och hoppas på lite mer shopping imorn men då att min mor och far kommer att stå för det mesta av shoppingen kanske.

Nimch

Ingen kommentarer:

Send en kommentar