onsdag den 8. april 2009

Shopping

Igår var jag ute på stan och shoppade, lite. Två tröjor och en på rean. Tycker det var duktigt av mig att hålla tillbaka!
Såg en ganska roliga tröjor med tryck som visade Sue Ellen och Iggy Pop, Lite konstigt kan jag tycka för jag antar att majoriteten av dom som shoppar på den delen av HM inte ens vet vilka dessa personer är, bara hört talas om dom.

Den där tröjan med Sue Ellen gjorde att jag förstås kom att tänka på Dallas. Jag som är född -83 fick ändå uppleva en del av Dallas storhet, jag kom i alla fall ihåg det minst sagt förbryllade slutet, om jag minns rätt så skulle allting vart en dröm, lite David Lynchigt sådär.

I alla fall, var verkligen Dallas bra? Thememusiken var grym och bara att SVT "skojade" till det vid det sista avsnittet och kastade om bokstäverna i början av signaturmelodin och Dallas blev istället Sallad, var genialiskt, på den här tiden. Men som sagt var Dallas verkligen bra? Denna livsviktiga fråga gör att jag måste nog ladda hem ett avsnitt eller två för att få bukt på min fråga.

Vad säger ni, var Dallas bra?

Ikväll blir det häng med H och S, vad vi ska göra är inte bestämt men nåt skoj kan vi nog hitta på.

Hejdå från Nimch.

1 kommentar:

  1. Jag skulle nog säga att Dallas inte var så väldigt fantastiskt. Det bara fanns inte lika mycket att välja på så alla tittade på samma sak. Och eftersom alla tittade så pratade alla om det vilket i sig bidrog till att ännu fler tittade. Typ.

    Åtminstone har jag inte blivit särskilt imponerad av de avsnitt jag sett när det visats i repris på tv...

    Hoppas att allt är bra med dig i övrigt förresten. :-)

    /Ida

    SvarSlet