søndag den 26. juli 2009

Buhu x2

Min ipod, min fina rosa söta ipod verkar ha slutat att fungera, har inte använt den på länge men bestämde mig för att lägga in lite MJ-låtar men den verkar ha dött. Så på onsdag blir det att ta sig till Ikano och klaga och hoppas på lite hjälp. Förhoppningsvis är det bara jag som är dum i huvudet och inte kan få den att funka...

Och det andra buhu:ett, köpte kycklingklubbor oav ica:s egna märke, kom hem och skulle frysa in dom. Men efter att ha öppnat förpackningen välde det ut ut en arom av ruttna ägg- fy fan! Så det blev att åka tillbaka till stormarknaden och få pengarna tillbaka.

Nu sitter jag och väntar på maten, skinstek (pinicbog), med sås och potatis, sås och kokta grönsaker, kan väl inte bli annat än bra?!

På tal om mat, jag och pojkvännen åt tapas i Norrköping, tips från mamma L. Riktigt bra och mätt blev man. Ett besök till lär det nog bli. Efter tapasen blev det drinkar på Manesa, dyra sådana och mindre bra. Min första drink var supergod men min mojito var riktigt riktigt dålig! För bitter och för lite sockerlag. Dålig service med. Men tjejerna som satt bakom oss var underhållande. Mycket sexsnack där...

I veckan blir det jobb, tog ett extra pass så bara en ledig dag denna kommande vecka. Men eventuellt ska jag till mamma L och grilla och träffa gamla gymnasiepolare. Japp det blir det nog!

Nu åter till såsen!

N.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar