tirsdag den 21. juli 2009

Ingen diff! Ingen diff! Ingen diff!

Igår var jag fruktansvärt måndagstrött! Ville inte alls jobba och det kändes som att denna dag kommer att barka åt helvete. Kommer ge för mycket eller för lite pengar tillbaks. Jag gick som en dimma hela dagen. Men när jag slutade vid sju efter fyra timmars arbete, gick för att räkna kassa och förväntade mig "diff" men inte! Första gången! DÅ var jag lite nöjd med mig själv.

Det går helt okej att jobba där, visst det är lite mer och mindre kul vissa dagar. Och det finns människor man gillar och människor man kan tycka borde byta attityd eller bara försvinna men så är det väl. Men annars så är det kanon. Kanske lite bätte lön men man ska inte klaga för jag har ändå ett jobb.

Nu ska här ätas chili con carne och den blev helt okej. Lite köttfärs, bacon, lök, chipotlepaste, färsk chili, cayenne och lite öl. Låt allting koka! Länge!

Smaklig!

1 kommentar:

  1. Ibland överaskar man sig själv!

    Behöver hjälp med en sak;hur får jag dit mitt inlägg när jag länkar? jag får bara fram presentationen..

    SvarSlet