fredag den 10. juli 2009

Såå trött

Jag förstår inte att jag kan vara så trött. Har inte arbetat något denna vecka förutom måndag och imorn, som jag verkligen inte ser fram emot pga tröttheten som befinner sig hos mig just nu. Somnade även i soffan igår typ runt halv tolv och sov till halv elva idag. Kan tröttheten bero på detta, FÖR många sovtimmar?

Hur som helst är jag trött om ni inte uppfattat det. Denna ska botas med en tripp till Ekholmen eller Tornby för att inhandla dricka till imorn. Ell iofs har juh en del hemma, äsch jag skiter i det! Så då kommer alltså dagen bestå i att försöka komma igenom Borat. Har insett att jag måste se den i omgångar. Detta är verkligen en sådan film som man inte vet om man FÅR skratta till den....

Sen ska jag se någon film om en killa som har en kvinnlig docka som flickvän, tror den hette Lars and the real girl. Verkar bra eftersom Ryan Gossling är med den.

Hej svejs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar