onsdag den 19. august 2009

Sista veckan!

Nu är jag äntligen inne på sista veckan på systemet! Men denna vecka jobbar jag grymt mycket. Eller i alla fall tycker jag det. Ledig en dag denna vecka. Men oj vad skönt det ska bli att jobba sista lördagen! Kommer visserligen få gå upp halv sex men wthf, det är det värt, tror jag. Kanske unnar mig en bilfärd istället!

Hatar kunder bthw! En kund idag påpekade hur trött jag såg ut, självklart var detta av manligt kön för ettkvinnligt skulle aldrig påpeka något sådant-vi vet bättre! Vart får man för sig och tror att man är schysst när man säger till någon att man ser trött ut?! Jag svarade: Med den där snälla komplimangen får du fanimej inga tjejer!!! Jävla 88:a!

En annan kund blev lite småsur för jag bad om leg. Han var född 79:e och suckade när han tog fram det. Han frågade mig hur gammal jag var. Jag sa: gissa! Han trodde jag var 21 och jag sa 26 och sedan : Där ser du hur svårt det kan vara att veta någons ålder.

Höjdpunkten idag var b-kändisen i min kassa. Henrik Johnsson, varit gift med Alice Bah, gift nu med Malin Bayard och inte minst bästis med Mark Levengod.
Så summan av denna sommar: Jobb, jobba, joooobbaa.Vilket jävla slöseri men uj vilken kändissommar ändå!

Nästa vecka blir det PMgörande fram till fredag, men till på onsdag hoppas jag vara klar. Sedan på lördag smäller det! Svarta lördagen är här. På med ryggan med tilhörande toarulle och ut i skogen och dricka rusdrycker! Och förhoppningsvis komma till det där jävla discot, iaf med ena foten, då kan jag iaf säga att jag varit där. Vad brukar man säga? Femte gången gillt, I think sooo!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar