mandag den 31. august 2009

Lite uppdatering

Vad har hänt sen sist?

Först och främst överlevde jag svarta lördagen och höll mig kvar ganska länge. Är detta ett teckan på mognad?
Näj men jag och S började dagen med en förfrukost bestående av äggröra, bacon, juice och frukt. Och en fädercider på det. Sen drack jag inte mer förrän jag kom upp till resten av skvalpet. To en stödcider. När väl rundan började i skogen, tog ja det lugnt, smuttade på min öl. Men sen som alltid vid vinstationen gick lite utför men inte alls som förra året. Dagen slutade med lite kanellängd och en shot jäger och jag somnade till Gandalf och hans polare. Och så risig var jag inte heller på söndagen. Så över lag en lyckad runda! Ser fram emot nästa år!

Just nu håller jag på och packar och allmänt pyssel. Imorn bär det av till Grytan för att avtjäna det sista året där. Det ska bli sjukt kul att träffa alla men tristessen som blir där uppe- olidlig. Det enda som gör det lite lättare är bredbandet och alla trevliga människor!

Ikväll ska jag laga mat åt P och mig. Jag ska gör Gnocchi med kyckling och lite annat tjaffs på sidan om.

Tjing!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar