lørdag den 21. marts 2009

Back in Sweden

Vissa kommer säga att jag gav upp och att man ska tough it out men då säger jag: Det är bara jag som vet hur jag mådde där nere och jag mådde inte bra. Punkt.
Och behöver man inte heller poängen för denna kurs, då man har läst en hel del innan ,enbart fick stå i disken och diska upp deras skit och inte ens fick betalt för det samt var allmänt olycklig pga ensamheten. så känns det inte riktigt värt att stanna kvar. Jag är hellre glad än olycklig.

Så nu är jag hemma och det känns jättebra. Har inte packat upp än men ska ta tag i det imorn. Tror jag. Väntar på att kåtdjuret ska ringa så ska vi boka planer inför kvällen. Kanske ABBA singstar står på menyn.

Kom just hem från stan, var på bolaget och Forex för att att växla in de sista av slantarna från Danmark. Och nu känner jag mig helt plötsligt rik igen. Kanske inte rik men saldot är mer än 104 kr. Och nya pengar, jag vet lånade pengar, kommer på onsdag!

Annars vad händer, naje inte mycket. Funderar på hur den sista kursen och sista året i Hyttan kommer bli. En kompis till mig sa att hon redan hade separationsångest från Hyttan men inte jag! I can´t wait. Men visst jag kommer nog vara en av dom som kommer fälla en och en annan tår på examensfesten i juni nästa år.

Nu ska jag tag i dagen och lägga mig i soffan!

Tjillevippen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar