lørdag den 28. marts 2009

I väntan på...

Nu sitter jag här och väntar på mat och dricker ett glas rödtjut, alltså ett billigt men bra spaghetti och bolognese-vin.

Idag jag har sett på det senaste Grey´s avsnittet och jag säger utropar, i sann Fylkinganda, ÄNTLIGEN! Äntligen har de förlovat sig, efter en jävla massa om och men. Egentligen bryr jag mig inte men nu kanske det kan vara slut med det här av och från förhållandet.
Men jag har insett att jag behöver en ny serie att vila mina ögon på. Förslag mottages. Gärna med en romantisk men komplicerad touch på temat. Eller ska det äntligen bli Six feet under???

Dagen har även inneburit fika med syster+familj. Mycket energiska ungar, som tycte P:s hävstång var rolig att hänga sig i.

Nu kommer S så nu avslutar jag!

Krams.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar