torsdag den 19. marts 2009

Walk the line

Japp den filmen har setts idag, laddade enbart ned den för musikens skulle för den är grym. Next på tur så någon puttinutti film som heter Marley and me. jag såg Oprah förra veckan och då var miss Anistion där för att göra reklam för denna. Hon passade även på att dementera alla rykten om att hon och åhhh vad heter han, han var i alla fall ihop med Jessica Simpson förut, jamie Myers, hade gjort slut. Men så läste jag i Sveriges mest tillförlitliga tidning Aftonbladet att de hade gjort slut i veckan. Jag säger då det, hon har det inte lätt den där tjejen. Bara för man är 40, ursnygg och har miljoner, så har man inte kärleken.
Man ska istället göra som jag, se okej ut och ha 104 kr på kontot, då då har man tur i kärlek! Tjiho!

Inget nytt på praktikfronten förutom att jag mailade min D i panik. Han var mycket förstående i alla fall, känns skönt det. Ska ta en vecka i taget nu. Och blicka framåt mot Ullared, bröllop i sommar och annat skojs. Typ att slippa det här kan nog klassas som annat skojs.

PS! Är helt hooked på Filip och Fredriks ljudbok movieboxen och nötcreme´tjohejsan, skitkul!

Pussar.

1 kommentar:

  1. Åh, vad fin bloggen blev! Lättare att läsa på något vis. Hang in there baby! När du kommer tillbaka väntar jag här med öl och singstar =)

    (drick vatten och ät under tiden mänska!)

    SvarSlet