mandag den 5. oktober 2009

En ny vecka

Denna vecka ska bli kul! Idag inleddes roliga veckan med att P och jag firar två år- helt sjuk men sant! Tiden går fort! Idag var det även marknad i byn, inget nytt men ändå något som hände. Jag var duktig, köpte inget men smaka såklart på brännvinskorven.

Imorn börjar jag en ny kurs som förhoppningsvis ska bli kul, bar- och drinkteknik. Så idag har jag uppdaterat mig om de olika destilationstyperna och pannorna. Man glömmer fort allting trots att man i ettan billjerade med fett VG på den tentan.

Onsdag då blir man ett år äldre. Ska inte ha en storfest som föregående år i hyttan men en trevlig middag blir det. Får se vad det ska bjudas på men det blir nog gott till slut.

Denna vecka har jag även planerat in att mina intevjuer till PM 3 ska genomföras, måste bara hitta mina intervjuoffer. Så lite skriv på den ska hinnas med så man ligger i fas men den ska juh trots allt inte redovisas förrän i november men då har den lätt en tedens att bli skriven i sista sekund vilket den INTE ska bli!

Japp,så ser veckan ut för min del.

Tjing!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar