lørdag den 24. oktober 2009

Utsövd?

Tror jag är utsövd. Äntligen! som Fylking skulle ha ropat. Vaknade strax innan halv tio, låg kvar och drog mig och började tänka på vad man egentligen tänker på precis när man vaknar. Jag tänkte på massor. '
Tänkte på hur jag ska lägga upp mitt tentaplugg, vad jag skulle laga för mat framöve, vad för eventuell bakismat jag ska äta och att jag absolut ska se Love actually trots att historien om den lilla pojken med utstående ögon får mig att vilja kräkas.
Jag tänkte även på vad jag skulle ha på mig ikväll och insåg ganska snabbt att jagg vill ha på mig min Monkikjol och ett blått linne med ruffels på ( i project runway s06 hatar dem ruffels men jag älskar!).
Tänkte på att jag vill åka upp och träffa lite gamla gymansievänner i sthlm och även kanske hitta en klänning till den kommande vinterfesten, e klänning a la´ Carrie Bradshaw. Tänkte på vad jag skulle göra när mina kurser slutar redan i november och svaret blev- jag ska ta upp läsning igen. Läsa Steinbeck, Gregorius, ja det är väl det jag hinner med, I´m a slow reader...

Min tanke om hur jag skulle lägga upp tentaplugget blev att idag skulle jag skriva ned alla drinkrecept och även jämföra dem med mina lektionsanteckningar. Och imorn om jag inte är allt för seg blir det PM 3 och PM Bar.

Men först lite morgonmusik sen Drinkrecpt. Vid tolv åks det till Hällefors!

Skön lördag på er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar