fredag den 23. oktober 2009

Fight Club

Åh vilken underbar konstig, intelligent fantastisk film. Det var oerhört länge sen jag såg den, tror inte jag sett den sedan den kom ut och min förälskelse till Brad Pitt var som störst. Filmen är som sagt fortfarande helt underbart bra och David Fincher åhhh vad han kan göra bra filmer. En annan goding och surprise även denna med Brad är juh Seven. Hur kan man inte älska en film som handlar om de sju dödsynderna och där Kevin Spacey är med. Love love love!

Idag har inte varit en så produktiv dag i Grythyttan. Allting var grått och plugget var segt. Gjorde dock ett tappert försök i bibblan man gick hem för att Internet inte funkade. Men ack så god mat jag har gjort. Först var det kålsoppa på menyn där jag även hade i morötter och timjan. Sedan slängde jag ihop en kålpudding. Kålpudding så gott!!

Imorn blir det sova länge förhoppningsvis och en bra pluggdag. På kvällen ska jag på en mexicoinspirerad kväll hos Emelia och blir det väl lite pub. Hey vad finns det annars att göra i vår by en lördag.

Denna kväll sågs även på idol. Egentligen tycker jag inte det är så värst bra med det är väl alltid kul att häckla andra. Ikväll bestod häcklandet i att spy galla över den Wahlgrenska familjen, inte för att de är med i Idol men bara för att. Jag och Emelia konsterade att vi irrterar oss grymt mycket på alla i familjen Wahlgren men inte så mycket över familjen Skarsgård med Stellan och alla hans söner, hmmm undra varför.

Mycket filmer som jag vill se. Måste se Julie & Julia och sen har jag även fått för mig att jag vill se The wolfman, vet inte varför för jag tycker egentligen inte alls om denna typ av film. Men hey, Benico del Toro är juh med och han är juh inte sååå ful. Och sen väntar jag juh såklart på den andra Twilightfilmen.

Nu ska här sovas. Mycket.

Tjing!

2 kommentarer: