lørdag den 3. oktober 2009

Löööördag

Ligger fortfarande i sängen trots att jag vakna astidigt, som vanligt. Har skitsvårt att sova nu för tiden, lots on my mind.... och som de flesta vet så tänker jag och överanalyserar jag för mycket. Shit- har jag kommit in i det stadiet igen?! Fast nu kan jag säga att jag inte överanalyserar över mitt förhållande, det är bara livet i Hyttan som överanalyseras....

Så just nu spelas Broder Daniels No time for us, tragisk men sååå bra låt. Har även återupptäckt Anthony and the Johnsons, just nu spelas låten Hitler in my heart,även den en bra låt!

Ikväll ska här vankas middag, stekmiddag. Ska bli trevligt! Innan dess ska jag och E till Hällefors och göra de vanliga bestyren, affären, bolaget och Billiga Niclas. Billiga Niclas kan nog liknas vid Rusta eller nåt men med mycket fler hälleforsoriginal! En upplevelse mist sagt.

Nästa vecka firas det två år (måndag),födelsedag (onsdag) och även en ny kurs börjar, tjihooo! Mycket skoj med andra ord. Visserligen är det med blandad förtjusning som jag blir ett år äldre men jag kan juh alltid glädjas åt att många av min vänner och pojkvän är äldre än mig, iaf i Linkan. Här i Hyttan är jag gammal som gatan!!!

Glöm inte fira kanelbullensdag imorn!!

Pöss!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar