fredag den 16. oktober 2009

Östergötland

Japp här är jag nu, åkte från hyttan igår eftermiddag efter att jag hade dragit från min urballade drinklektion. På vägen hit höll jag och O köra på en hel rådjurssläkt- jag skrek.

Denna fredag kan man nog räkna med de dagar man inte är allt för produktiv. Visst jag har gjort ett lamt försök att skriva på mitt PM i drinkteknik och jag vet väl hur det kommer att se ut i slutändan men vägen dit är juh så jävla lång. Men jag vet, jag måste få klart två av mina PM innan jag åker tillbaka till hyttan på tis eller ons.

Vad har jag gjort idag då som gjorde att jag inte varit så produktiv, humm sett Will and Grace, gjort laxpudding, ätit två Kinderägg och läst lite om kaffe- och grädddrinkar. Ja det väl den dagen känns det som. Jo just det, varit inne på Spotify med såklart.

Ikväll blir det diverse drycker och middag med S och H. Mycket snack antar jag kvällen kommer utlova.

Måste göra mig ordning nu, trots regnet strilar ned så ska jag banne mig ha klänning på mig! Är det fredag så är det!

Hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar