onsdag den 30. september 2009

Aptråkigt

Det är verkligen skittråkigt i skolan. Eftersom jag aldrig har några lektioner, bara en massa jävla PM, så kommer man aldrig riktigt in i skolarbetet eller rättare sagt livet är i Grythyttan. Trodde detta år skulle bli kul men hell no! Jag längtar bara bort från skiten. Inte ens min födelsdag ser jag fram emot. Vad är det egentligen att se fram emot, att bli ett år äldre?! Presenter från familje, nä det det slutade vi ge varandra för kanske fem- sex år sedan. Det enda man får nu är kanske ett samtal från syrrans barn (vilket iofs är jävkligt kul!) och pengar, vilket I-landsproblem- jag får BARA pengar inte saker.

Imorn är det Debutantmiddag som tvåorna här på skolan ordna för oss ettor, treor och annat pack. DET ska bli kul men annars så känns det jävligt jävligt tråkigt att vara här.

Har jag sagt att jag har en dålig dag idag! Eller har ni märkt det genom detta blogginlägg?

N.

1 kommentar:

  1. faan vad du gnäller idag då! solen lyser och det är riktigt höstväder ute..! kramis

    SvarSlet