mandag den 21. september 2009

Drömmer mig bort...

Sitter här med ännu ett PM och försöker knåpa ihop ett observationsschema, går sådär. Förhoppningsvis kommer schemat tillsammans med en text bli mer förtydligande. Uppgiften denna gång innebär att observera en måltid utifrån FAMM ( stämningen, mötet, produkten, styrsystemet och rummet). Lätt trodde jag men det är lite pilligt minst sagt men något ska man väl få ihop tills på söndag.

Men som sagt, det går långsamt. Och jag sitter mest och surfar in på olika sidor,typ citygross, restauranger och sedan självklart facebook. Citygross, en stormarknad som jag gillar mer än ICA Maxi. Denna vecka kostar högrev 59.90 kr kg, så man kanske ska ta sig en tripp och köpa på sig och göra en batch med skånsk kalops, inlagda rödbetor, knäcke och en folla på det, fan vad gott!

Mat. I lördags åt jag en kebabrulle som var riktigt riktigt god. Egentligen äter jag kebab en gång om året men nu så sitter jag här och tänker, en kebabrulle från Pomodoro till lurre kanske vore något.

Näj,måste skriva klart dessa jädrans observationsscheman!!!!!

to be continued...

2 kommentarer:

  1. tråkigt att vara sjuk! Vad är en folla?? Pussen och kramen!

    SvarSlet
  2. Lina, en folla, det är en folköl. har du aldrig hört uttrycket, trodde du kom från Åby?! =)

    SvarSlet