søndag den 6. september 2009

sådär ja, Söndag

En helt okej söndag. Sov riktigt länge och det var otroligt skönt. Har sovit lite dåligt på sistone, Bamsenöffen och Nallen kan inte riktigt mäta sig med en mysig pojkvän som man haft sig brevid sig i nästan tre månader =) Åh saknar...

Vid tretiden började solen titta fram i Grythyttan efter dagar av regn. Jag och K tog oss en promenix i skogen för att leta svamp. Hittade tre små patetiska kantareller men mest så innehöll min turkosa systembolagspåse blåbär och lingon. Dessa är nu hyffsat rensade och sorterade. Blåbären ska jag lyxa till med i min yoghurt och lingonen ska bli rårörda och ska matchas ihop med min framtida kålpudding.

Två "hårda" lektioner har jag framför mig denna vecka, måndag och tisdag. Så därför överväger jag att dra neråt landet och stanna där i en vecka. Känns som jag kan vara där och skriva mitt PM som skall vara klart och redovisat den 17:e. 3- 5 sidor inkl. försättsblad, visst har jag det jobbigt!

Nu ska nog här sovas tror jag, inga fler avsnitt av True Blood, hur snygg Alexander Skarsgård än må vara som vampyr. Vampyrserier innan läggdags, ingen bra idé om man heter Nimmi Dahlberg.

God natt på er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar