søndag den 20. september 2009

Bläääää

Blää! Det är inte ofta jag är sjuk och jag trodde faktiskt att jag skulle slippa ifrån det den här hösten men icke. Redan igår kände jag aj i min hals och lite småsnorig men istället för att ligga hemma och ta det lugnt tog jag med till staden, såg på Zlatans match, drack två glas vin och åt en halv gyrosrulle, vilket var mycket trevligt. Fotbollslördag med killarna är alltid trevligt!

Men idag mår jag bara värre och nu sitter jag här i soffan och är i mysmode, ni vet mybyxor på, någon form av sunkig T- shirt med en text som säger något i stil med "ring så spelar vi tennis...", glasögon på, oborstade tänder och känner sig allmänt sunk. Men man vet mycket väl att här kommer man troligtvis sitta och bara sunka ned sig ännu mer. Men jag ska kanske vara glad över att det skedde nu, en och en halv vecka innan Debutantmiddagen (som ska bli urkul!), förkyld där, näj tack!

Började just skriva på ett litet syfte på PM 2 men mer än så har jag inte kommit, jo föresten ett försättsblad är gjort och numrering, vilket är juh halva arbetet typ. Bara man öppnar ett dokument så är man på rätt väg, inte sant???

Näj idag blir det inte mycket göra, bara tycka synd om mig själv och säga "ynk"
Hoppas er söndag är mer trevlig än min.

Nimmi.

PS!Kommentera gärna eller nåt, så jag vet att någon läser bloggen ibland.DS

2 kommentarer: