tirsdag den 15. september 2009

Åter i hyttan

japp, så var jag här. Igen. Alltså jag är ledsen men jag ville hellre vara i Lpkg hos min älskling men tillbaks ska jag på fredag. Inga lektioner som vanligt, (bara ett PM) förrän den 28:e efter denna torsdag. Så med andra ord har jag tre lektioner denna vecka, vår fjärde blev inställd(!).

Så vad gör jag nu, slöläser om Carin Boalt, slötittar på mitt PM som ska redvisar på 3- 5 min. Jag har det in en bag kan man väl säga. Efter lektionen imorn tänke jag ge mig ut för en svamptur, rensa lite svamp, lyssa på musik och sedan bege mig till Puben för Kräftskiva, så värre kan man juh ha det. Jo förresten, morgonen efter och lektionen kommer inte kännas som en fröjd precis.

På fredag lämnar jag hyttan som sagt igen troligtvis, ett PM kan juh lika gärna skrivas i Linkeboda som här. På lördag ska jag gå på Int. food market och Bondens egna marknad, sen hoppas jag för den årliga (eller är det den andra för i år?????) Tequilakvällen = Tequila i mängder, obligatoriska hemkörningspizzan och skrikandes Schlager eller ett bejublat framträdande av mig och Kåtdjuret sjungandes/ skrikandes När vi gräver guld..., jag är Orup, who else?!

Så ska jag återvända till mitt slötittande och läsande.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar