onsdag den 16. september 2009

förlorar ni er själva???!!!

Alltså ärligt, här kommer ett inlägg som jag säkert kommer få skit för och kommer få äta upp senare i livet, men nu är nu.

Kompisar som fått barn, ja jag vet det är en fantanstisk grej och ens liv nu kretsar kring detta nya lilla liv. Men måste ni nästan förlora er själva i det??!!

När jag till exempel frågar hur det är med ER så menar jag er, som kompis, som en enskild individ. Jag frågar inte om hur ert barn mår, hur den har växt eller om det haft feber, då skulle jag säga "och hur är det med den lille" eller något i den stilen. Så när jag frågar hur DU mår, då menar jag DU och vill inte ha ett svar angående ert barn.

Och ja jag vet, jag kommer säkerligen bli likadan när jag får barn men än så har jag inte det, därför detta irriterande inlägg.

N.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar