søndag den 13. september 2009

Låtsas plugga

Hej! Här sitter jag och låtsas plugga. Ännu ett PM som ska vara klart till på onsdag men utskrivet i ett godkänt skick imorn.
Helgen har varit helt okej. Lagade igår mat till grabbarna och det blev nöjda med maten tror jag. Sedan ägnades kvällen och snack, öl och fotboll. Det börjades med allsvenskan, gick över till spanska ligan och avlutades med den engelska, myyyycket fotboll blev det men trevligt var det! Pojkvännen kom och hämta mig vid elva då han slutade jobbet och vi drack öl, slöttittade på film och jag spotifyade. Gick och la oss vid halv fyra och vaknade denna söndag vid kvart i två, så ja denna dag har gått fort!

Att en vecka går så långsamt i Grythyttan men när man är här går den sjukt snabbt. På tisdag åkker jag upp igen, ser inte fram emot att vara i hyttan men ser dock fram emot kräftskivan på puben. Ska bli mycket skoj och är redo och strunta i tordagens lektion om jag mig för "dagen efter".

Nu måste jag väl skriva det sista på mitt PM, snart klar men sakta mycket sakta går det!

N.

1 kommentar:

  1. låter bra att du är redo för kräftskivan... härligt att du kan vara lite "sjuk" på torsdagen med. själv har man lyx o börjar inte förän kl 13... om man vaknat tills dess ;) ses snart

    SvarSlet