onsdag den 9. september 2009

Så jävla irriterad!

Måste ha vaknat på fel sida för jag är så jävla irriterad på allt och alla. Irriterad på folk som ignorerar vad jag säger och inte tar mig på allvar, folk som inte tycker eller tror att jag har något vettigt att säga.
Irriterad på min ekonomiska sitatuaion, som än så länge funkar men vet inte hur det kommer bli sen, nästa termin. Irriterad på skolan som inte ger mig någon utmaning trots att jag faktiskt går sista året! Irriterad på folk som kör över andra folk. Irriterad på lata jävla idioter rent allmänt! Men mest irriterad på mig själv som inte säger vad jag tycker eller känner, trots att jag är förbannad på dem och att jag låter folk, folk som ibland är yngre än jag själv bara köra över mig!!!

Nä, 9/9/9- ingen bra dag- alls!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar