fredag den 18. september 2009

inte i hyttan

Inga lektioner bara ett PM innebär att fly från Hyttan. Så just nu har jag fått för mig att jag klippa mig till debutant och bara fräscha upp mig en aning, en ny höst-Nimmi kan man väl säga. Men hur i helskotta ska jag klippa mig??!!! Förslag mottages.Det enda jag vet är att jag vill ha kvar ganska mycket längd men jag lutar möjligtvis till en lugg av något slag och olika längder i håret. Jag har en bild om hur jag skulle vilja ha som frisyr men frågan är om jag har rätt ansiktsform för denna typ av frisyr: http://images.askmen.com/galleries/singer/nelly-furtado/pictures/nelly-furtado-picture-6.jpg (gå in och kolla!)

Annars ska denna vecka spenderas förutom PM dårå, med att leta upp ett nytt alternativ till Debutantklänning, jag har juh en i garderoben men vet inte om den är lite för enkel och om denna istället ska döpas till födelsedagsklänning- 09. Drömmen är att hitta en perfekt liten svart klänning a la´ sex and the city med lite svart tyll som syns under. Inga axelband och en bra BH som puffar upp en aning men utan att det ser för vulgo ut. Humm undrar om jag kommer lyckats med att finna denna klänning???

Ska nu se Will and Grace, i think!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar